Photo(s) Nigerians go gaga over sexy new photos of Nollywood actress

Discussion in 'News > Celebrity/Entertainment' started by Small6ter, Jan 10, 2017.

1. Small6ter

Small6ter www.6ters.com

Nollywood actress, Ejine Okoroafor had Nigerians and her fans going gaga when she shared these pictures from her birthday party on the gram.

[​IMG]

See all the other pics and reactions below...

[​IMG]
    [​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

Tags:
  2. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    OMG... This one is the type we call blessed assurance.. Tell me why Nigerians and her fans nor go go gaga?? Of cos they love wht dey are seeing and she come still fine join am, so equation balanced.. Anywayz, happy birthday and cheers to you new age and many more years.. Enjoy

3. Amara

Amara Addict Trust LVL 1

Self-Employed
    HoneyBlinkz1 you too??? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Na blessed assurance be the Happy Birthday wey you go wish am comot eye abi?
    Seriously sha, some fans can be quite silly going by some of the comments they left on her wall.

Happy Birthday to Ejike, wishing her many more fruitful years.
    Still trying to picture her face and a movie I might have seen her in, but it is not gelling.

4. Eyor1

Eyor1 Super Addict

Geographical surveyor
    Blood of God.... This is for sure more than what we men bargained for and to that effect, it is not a good way to start the year beholding such overload.
    Lord please forgive me oh because I know that I have seen the unseeable.... Hahaha, na play oh.

5. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    Amy i don look, wish am happy birth day comot eye since naa.. It is too early to be seeing all dos kind things n be dreaming anoda person's dream.. If yuh knw wht i mean.. Na only Eyor nor gree comot eye since as him just dey look am lyk say him wan use eye remove d babe from the photo..i nor talk anything ooh..

6. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    Amy i don look, wish am happy birth day comot eye since naa.. It is too early to be seeing all dos kind things n be dreaming anoda person's dream.. If yuh knw wht i mean.. Na only Eyor nor gree comot eye since as him just dey look am lyk say him wan use eye remove d babe from the photo..i nor talk anything ooh..

7. Amara

Amara Addict Trust LVL 1

Self-Employed
    Eyor1 it haf do, oya comot eye from the pishure if you no wan see St Peter with cane for your back, na whisper I whisper the warning to you o cos my hand are not de.

8. Amara

Amara Addict Trust LVL 1

Self-Employed
    Hahahahaha... Why you no advice am make him comot eye, say e go pain am?

9. Eyor1

Eyor1 Super Addict

Geographical surveyor
    Hahaha, wetin carry your eyes jam my own to know say I deh look am? You don deh confess with style oh.
    But to be sincere, no be this kind excess packaged pictures we suppose use start the year nah.
    Even pastors no go fit overcome this one oh.... Lord have mercy.
    I no need any form of distractions this year oh.

10. Eyor1

Eyor1 Super Addict

Geographical surveyor
    Hmm, you say na whisper you whisper so but how come every body for 6ters forum come hear the matter.
    Anyways, make I tell you the koko, no be say I bin deh look those weapons of mass destruction oh but I was evaluating and calculating the size and the level of damage it can do to the male folks of humanity, that is if you know what I mean.

11. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    Eyor, i was not luk your eyes whn you where lukn at the pizure oooh, some thing just whispering to my inner spirit dat yuh will luk at the pizure, so i said i should warn you to comoting your eyes so that yuh wil nor coma committing new year sin becos of ordinary looking pizure.. Yuh see i am my brodas keeper..

12. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    Amara whispering to you too self and you nor hearing..because yuh is busy lukn at weapon of mass construction abi na destruction.. Cheei... Shebi you say you does not knwses maths, how come yuh now coma be calculation the size and level of damages that the weapon can do to the males folkses of the humanity.. Besides, which formular will you use in the calculation??

13. Eyor1

Eyor1 Super Addict

Geographical surveyor
    @HoneyBlinkz..... You say na wetin whisper to you because I know say that is certainly not God but evil spirit because the kind sin weh you don commit don make God deh sight you with telescope unto the far distance..... Repent oh guy man and make your ways right with God oh.
    Hahaha.... Na play oh.

14. HoneyBlinkz1

HoneyBlinkz1 Addict

worker
    Eyor, nor reason me ooh guy man.. I be correct God pikin, nor b fake like u ooh.. Me n God wey be my papa dey yarn steady steady.. Evil spirit nor fit dare to near my corner because the fire wey dey follow me nor b the one dem fit carry play ooh..